May 20, 2011

meniti hari menanti esok .


hahahaaaaai !  (:
post kali ni, lau korg tengok tajuknye pun mesti korg da tau sal ape bukan?
errrmm , meh tyra mula kan cite nye ... . .


hari ni da masuk hari sabtu . . .
'hari yang tyra harap iye nye kan lambat muncul .. tapi akhirnye, ia tiba .. '
sebab!! hari ni hari terakhir , sebelum seorang hamba Allah yang tyra sayang akan sambung belajar kat pahang.. .
jauh bukan?
sekarang ni macam2 yang tyra rase .
* agak2 , diye pun rase ape yang tyra rase taaakk ?
dulu tyra nak sangat mase berjalan dengan  lambat .
tapi sekarang tyra nak diye b'jalan dengan 'laju' pulak.. . .
sebab nak tunggu diye habis belaja.. .
ewm ! sebenarnye tyra takut nanti diye akan 'berubah'..
n nanti mesti rindu gilerr kat diye .. walau pun sekarang rumah selang beberape 'lapis',
tapi rase macam jauh .. . ni kan pulak lau diye da pergi sane .. .
rase mcm something akan hilang pulak.. .
huH !
mate tetibe rase berat pulak . ase macam nak tertutup pun ade .. .
*penat balik dari tucen '
sampai sini je kot yang sempat d conteng.
siyez! ngantuk gile .. .
bu2 pun da panggil tido ni.. .
okey korg .. Assalammualaikum .. . . :D


* harap , tuan badan x bace post ney .. . .
/
/
/
  /
   /
  /
 /
/
/
 /
 /
  /
   /
     /
       /
      /
    /
 /
/
 .. hope , sok dapat jumpe diye wat 'terakhir kali nye '








mizan,<3 u (':

No comments:

Post a Comment