July 13, 2011

k a u .

nak buat luahan kat post ni boleh tak?
ngeeee
(:

ahaaaa ~
tyra just nak caaaaaaaaaakap y tyra rindugilesangatdekatrusydi
uhux !
walaupun selalu sangat geram kat etu budak,
tyra tetap tak boleh lupekan diye lau pun sesaat .. .
kenape eh?

. . . . . . . . . . . . . . . . . .
kau . kau kau n kau ... . !
aha!! !
lau betul kau pun rindu kat aku ,
balikla cepattttttttttttttttt~
aku takut kau lelame kat sane . nanti ade manusia ngorat kau macam mane?? ?
takboleh2 .. .
ngeeee~
nanti lau kau balik, aku nak hug kau kuad2 .. . .
aku sayang ko kot.
lau boleh aku nak kau sayang aku sorang je.. . (:
hahaaa ~
sebelum gile aku terpacul,
aku tamatkan post dengan bacaan yasin n ayat kursi.... .
semoge kau rase ape y aku rase kan .. .
hohoooo... . amek kau!

No comments:

Post a Comment