May 10, 2012

sekali lagi selamat tinggal :')

Selamat tinggal??
untuk dua bulan setengah sahaja :')
angka 'dua' kedengaran seperti sementara. tapi hakikatnya
terpaksa menanggung rindu salama
Seribu Enam Ratus Tiga Puluh Dua Jam lebih :'(
berharap masa dan jarak bukan dan tidak akan menjadi penghalang antara kita.
kepada dia yang akan pergi meninggal kan sementa, 
percayalah yang saya akan duduk diam diam dekat sementa ni tunggu awak :'(
berharap penantian saya bermakna.
selama awak dekat 'sana', mesti banyak perubahan dekat 'sini'.
kita dah tak dapat jumpa dekat taman lepas awak balik kerja,
kite dah tak boleh berweb cam sampai tertidur depan lappy,
kita dah tak boleh gayut lama lama setiap hari,
nanti setiap  jam lapan lebih, dah tak ada lagi mesej awak masuk yang kadang kala nya awak mengejutkan saya dari lena mimpi.
saya sentiasa berdoa, dan berharap tiada hati yang kan berubah salama awak di sana dan seterusnya.
walaupun post ni di conteng sebelum awak pergi,
tak sabar rasanya menunggu kepulangan awak nanti.
14 julai 2012 :')
minggu depan selepas awak balik, kita buka puasa sama sama k :)
mesti 'awak' semakin tinggi + hitam =  botak ;p



                              saya sentiasa sayang rindu cinta awak pak cik udi :")

No comments:

Post a Comment