March 30, 2015

HEYY 2015!!!!

YUHUUUUUUU!!!!!!
Lamanya tinggal kan diary ni... haha
*Diary sangattt*
Serious talk, malu segan semua ada bila baca post lama..
So,, aku ambil keputusan untuk DELETE certain post...
Now... lagi beberapa hari je lagi aku dah nak hadap final exam..
Hope semuanya berjalan dengan lancar..
Korang yang baik hati doa kan la aku ye.. Mana tahu lagi berkat ke kan..
Sem depan insha allah last dekat UiTM tu...
The most important aku TAK NAK ada repeat paper final ni... 

Sem ni ramai weyy member yang course depa 5 sem je last bertapa dekat sini. Maksudnya aku yang 6 sem dah tak boleh terselisih selisih.. terhintai hintai dorang lagi next sem..
Takpe la.. Pelan pelan kayuh..
For those yang baru nak melangkah kaki ke ipta or ipts.. Good Luck nahh..
Akhir kata dari aku....
Jadi diri sendiri.. JANGAN kisah or serabut serabai ambil kisah pasal hidup orang lain..
Kelak kau jugak yang rugi.. HAHA...
*Macam tak ada kena mengena je*
Okeyyyy.. Bye.. Chaww chinn chaw :*

No comments:

Post a Comment